joi, 3 aprilie 2014

8 Martie

Când va urăsc, când va iubesc
Nașteți o lupta permanenta
In ego-ul meu bărbătesc
Dar fără voi e chiar mai greu
Ma plictisesc

In lupta aceasta permanenta
Rosul bate albastrul
Iar ziua-i cucerita de întuneric 


Un du-te vino
Mai aproape stai
Hai pleacă, lasă-mă
Dar nu pleca, mai vino, hai


Cu tine-i bine
Cu tine-i groaznic
Cu tine-i soarele obraznic


Tu ești un vin ce ma amete
Tu ești cel ce ma face rece
Si tot tu ma-ncalzesti și ma iubești
Si de-as putea,
Cu tine o vecie as petrece.
 


Cu tine ajung sa-mi placa noaptea rece
Cu tine viata mea frumos mai trece

Etern eu vreau ca sa miros
Din al tău dulce păr bălai


Caci vorbele fără de rost
Culoarea rosu din frumos
Astea sunt arta ta femeie
Iar eu nu am decât sa fiu serios

  
Asa ca astăzi iți urez
Sa fii la fel, minune dezorganizata
Sa strici tot ritmul meu serios
Caci te iubesc, pe toată.

Niciun comentariu: